Reality check


Många vandrar i skuggan av mörkret. Ett sätt att undvika det ljus som avslöjar sin verkliga identitet. Det är många som går förlorade och spelar en roll för att bekräfta vilka de är. Och oftast när man försöker säga sanningen till dem, berätta för dem vem de verkligen är, stänger de av dig. Nästan som är deras ego är mycket viktigare än deras sanna verklighet.

Går du i skuggan av mörkret? Det är lätt att ta reda på. Om ljuset träffar dig i ansiktet och du inte kasta en skugga, då kanske vissa förändringar behövs göras. Om din vilja är svag och du föredrar att se din förhärligade ego fortsätta ta till önskemål, sedan fortsätta att leta efter en publik i din påhittade värld. Verkligheten kommer förr eller senare, och då blir det ingen mer stående ovationer. Enkelt, fallandet av gardinen som signaliserar slutet på en ömtålig roll som man en gång spelat..




Kommentarer
Postat av: Bahar

Hej! jag har ingen blogg,men funderar på att fixa en? Tror inte jag kommer orka uppdatera så ofta dock..drf känner typ äsh struntsamma. jag gillar d du skriver, man känner igen sig själv eller alltså man typ inlever i d du skriver. det är sjukt jag lovar haha, diggar iaf ditt tankesätt! Dina tatos e grymma

2011-09-27 @ 22:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0