Suck it bitch


Känner att detta är något jag måste ta upp för jag stör mig så oerhört mycket på det.

Människor som SNOR andras bilder. Alltså hjälp mig och förstår, varför gör man en sån sak?
Så pinsamt och sitta och sno andras bilder. Varför inte bara lägga ut bilder på sig själv?
Tycker att det är moraliskt fel att sno andras bilder när personen som äger dem.

Det har hänt mig så många gånger, och jag är jävligt trött på det!!
Många säger att man ska ta det som något positivt, och strunta i det. Svårt och göra det när bilderna hamnar på opassande hemsidor osv. Vill inte att någon ska ''leka'' mig och prata med skumma människor och massa annat. Det är jobbigt, och man känner sig kränkt.
Det många inte vet är att det är olagligt att sno andras bilder utan tillstånd, man kan bli polisanmäld för det och få betala böter. Vilket jag har gjort, och såklart hade jag lagen på min sida så dom personerna fick betala.
Oftast brukar jag varna dom innan jag gör anmälan, om dom inte tar bort deras fake konto så polisanmäler jag. Men jag spårar alltid upp deras IP address och sparar den, ifall att samma sak skulle hända igen. So trust me, you dont want to mess with me.

Riktigt tråkigt att man inte kan lägga ut bilder på sig själv på bloggen, facebook eller andra hemsidor man är medlem på, bara för att det finns såna patetiska människor där ute!!
Men men.. not giving a fuck is almost a reflex ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0