Up in flames


Jag har bråkats med, blivit sviken, och playad för många gånger. Jag undrar vad folk tycker om mig för mycket, och jag är alldeles för dömande. Mitt hjärta är stort men jag har mina själviska stunder. Jag älskar att vara i stora grupper, men jag älskar att vara ensam. Alla låtar på min ipod har ett speciellt minne eller ett ånger bakom det. Jag gillar inte att gå igenom gamla bilder eftersom jag saknar hur det brukade vara. Jag tenderar att över tänka saker och jag litar alldeles för många människor. Jag har människor jag skulle älska att packa ihop och försvinna med, och vissa människor jag bara önskar kunde försvinna. Jag gråter inte ofta, men när jag väl gör så kan jag inte sluta. Jag hatar ordet adjö och jag önskar att det inte existerade. Jag hatar lögnare, fastän jag ljuger för mig själv. Jag har hemligheter dolda i mig som inte ens jag själv vet om. Jag håller fortfarande och ta reda på saker om mig själv och vem jag är, så var inte snabb på att döma.
Livet är fullt av falska människor. Innan du bestämmer dig för att döma dem, se till att du inte är en av dem.


Kommentarer
Postat av: Sam

läsvärd blogg:)läser aldrigg blogg men din går ba inte!! =)

2011-07-02 @ 14:10:51
Postat av: Uusi

Jag känner igen mig galet mycket i denna text. Glöm aldrig.. People always leave.. Men håll huvudet högt :)

2011-10-24 @ 02:46:08
URL: http://nattstad.se/uussii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0