Utmaning


Jag känner att jag har en utmaning för mig själv, jag älskar träning, Jag älskar känslan av att springa och benen far mig fram så som att jag flyger. Men nu kommer vi till min utmaning. Känslan man känner då, är så underbar men den tar mig inte framåt. Jag måste nu framöver höja mitt tempo och variera mig mera. Vill jag få resultat så ska de brännas, jag vill bli bra på löpning. Jag vill kunna springa tjejmilen på en bra tid. (mitt och Bs mål) Jag känner att de är bra för mig att ha mål, för då har jag något att sträva efter. Jag är nog en sådan människa som gillar utmaningar. Så nu antar jag min utmaning.

Nu ska jag ha resultat!

Lite halvdåligt väder idag, ska nog dra iväg och träna med världens bästa bästis <3
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0