Älskar Doften

Av en nystädad lägenhet. Jag vill alltid ha det rent och att det ska lukta gott. Gud vad mycket bättre man mår då i själen! Har nyss dragit skurmoppen över alla golv, så det doftar nyskurat. Så skönt att få lite tid till att få ordning hemma. Jag ska ta mig iväg till gymmet sen, efter 2 vilodagar.. Därefter ska jag hem, fixa mig och sedan in till stan och träffa tjejerna. Helst av allt hade jag velat ligga i en hängmatta nu, läsa en bok, låta solen skina på en, njuta av livet. Men ikkesnikkes har mycket att tag i, så mycket att jag inte vet vart jag ska börja? Får sån där panik när jag börjar skriva en ''att göra'' lista.. för jag skriver den för lång och för långt framåt. Så nu tänkte jag skriva en att göra fast för veckan. Nu måste jag ta tag i detta!

Jag längtar tills några månader eller ja ett halvår ett år framåt i tiden...vill ha förändring! Men innan dess ska jag ta tag i två viktiga saker som jag måste klara innan!! Måste lova mig själv det nu!

Ha en underbar dag sötnosar! Vi kanske ses inne i stan? ;)



Kommentarer
Postat av: SowerPlave

Något som måste vara härligare är doften av ens täcke och lakan är nytvättat haha

2011-07-09 @ 15:42:51
Postat av: Alex

Shiiit, hur kan man vara så jävla snygg ;)ursprung?

2011-09-01 @ 08:22:26
URL: http://alexdinpoik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0