Gotland wiho!

Kom hem för inte så länge sen. Var hemma hos S och pratade lite om Stockholmsveckan i Gotland. Nu är det dryg 4 veckor kvar, sedan åker vi! Fyfan vad jag längtar! Ska bli så skönt och komma bort ett tag.
Ligger iallafall i sängen med filten, ätit hallon keso och kanel så mumsit. Och te i mänger.. mitt godis hihi.
Ska upp tidigt så måste lägga mig tidigt ikväll.. lär inte hända ändå haha.


En salig blandning, av ögonblick i livet som jag skulle vilja samla ihop och bevara! Jag är en sån där människa som ja hur ska man säga, -tror på kärlek i första ögonkaster, kan njuta framför en solnedgång, bli glad av att en människa ler mot dig som du möter var som, osv. Jag är en människa som njuter av ögonblicken…
Har ni någon gång mött en annan människa som tittar tillbaka med ett leénde? Hur mår ni då i själen? Man lér tillbaka direkt utan tänka på de, kroppen system… hur otroligt är de inte? Att sånna små saker i livet kan göra sådan stor skillnad. Vi måste ta vara på det!

Lite små tankar.. Vi hörs sen, Puss på er!

Jag idag
               
                          




Kommentarer
Postat av: ieva-maria

Älskar din blogg.. Du skriver kloka ord och meningar.. :)

2011-06-21 @ 00:16:39
URL: http://ievamaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du värkar såå underbar och jordnära.

fortsätt så ;)

2011-06-21 @ 01:08:09
Postat av: Anonym

Diggar din blogg till max

Ses i gotland?

/ M

2011-06-21 @ 01:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0