Man mår som man förtjänar

Heyhey!
Idag är man seg, bakis och pissed off haha. Midsommar igår som ni säkert redan vet om. Såklart så drack man mycket och åt väldigt väldigt god mat. Har faktiskt ganska lite minne från igår, haha inte bra! Har dock en känsla att det var en lyckad kväll! However, varje kväll med tjejerna är lyckad.

Jag håller på tvättar ska rusa ner till tvättstugan snart, och sen ska jag komma hem och lägga mig ett tag. Är riktigt trött och mitt huvud bankar 120/km i timmen... Lördag idag, hm vad ska man göra? Vill sitta hemma och bara mysa för mig själv med massa godis och film men nää så lär det nog inte bli :( haha.
Jaja, måste rusa iväg nu ,TTYL babes!

Bjuder på en bild från igår! (stökigt jag vet! Blame B & S)





Kommentarer
Postat av: Anonym

SKITTTTTT SNYGGG

2011-06-25 @ 15:27:50
Postat av: the_lord2011

het somfan:) jag har addat dig gumman men du e aldrg inne:P

2011-06-28 @ 00:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0