Sommar och sol?


Alltså seriöst! Sverige måste skämta med detta väder!! Det har regnar nonstop i flera dagar nu, och det ska föreställa sommar?! Känns snarare som att det är sep/okt. Tråkigt och tröttsamt! Men men..

Jag vaknade rätt så sent idag, inte bra alls. Skulle iväg och träna med B men försov mig och nu är hon lite småsur, men det skulle jag också ha varit om jag var hon. Ska in i duschen strax, och sedan fixa mig och iväg till D i hammarbyhöjden. Ska snacka skit och äta gott. Ytterst trevligt. Orkar igentligen integå ut pga vädret men fuck it! Ska inte låta regn och blix stå i min väg haha. Blir nog bara mer dum av att sitta hemma själv i sånthär väder.

Aja nu måste jag börja röra på mig, vi hörs nog senare. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0