True love’s kiss


Helt ärligt, jag kan inte komma på någon tid under mitt liv som inte kantas av Disney på något vis. Som liten var det godis för veckopengen, fredagsmys och sedan kvällens stora höjdpunkt: Disneydags!

Det är något magiskt med Disney.
Jag älskar Disney-filmer och jag skäms inte över att säga det. De äkta klassiska tecknade äventyren, något som gör att deras filmer älskas av både barn och vuxna och som gör att de sällan misslyckas. Tycker dock att Disney har blivit lite sämre dom senaste åren, inte alls lika fantasifulla och magiska som förr. Jag förstår egentligen inte varför det anses vara barnsligt att se på tecknade filmer överhuvudtaget? Bara för att allt är en fantasivärld? Skönt att komma bort från verkligheten och in i fantasivärlden. Önskar att livet vore som en Disneyfilm, hur härligt vore inte de? Tänk att ha sin egna Aladdin som kommer flygandes på en matta och svepa om en och ta en världen över! Underbart ..

Det är svårt att tro att vi är inte de barn längre
. Nästan lika svårt som det är att tro att vi någonsin var.
Det är som i slutet av dagen, du vet att solen kommer in. Det är som regn, du vet att det kommer att bli vått. Det är som jag är inlåst på ett ställe där jag inte vill vara. Och i min hand håller jag en trasig nyckel..







<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sött. Fint!

2011-06-23 @ 03:01:23
Postat av: Anonym

Du värkar hur trevlig som helst!.. Och du har rätt Disney är bäastastw

2011-06-23 @ 15:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0