Mr Right?


Det är en svår fråga för mig. Då jag inte har en speciell typ. Låter som en klassiker att jag faller förinsidan, men det gör jag verkligen. Visst har utsidan betydelse men inte lika viktigt som insidan. Utsidan tröttnar man väl till slut? Insidan är de som fångar en, föralltid förhoppningsvis!
Men om man ska börja med utsidan så gillar  jag killar som hur man klär sig, bryr sig om sitt yttre(till viss mån) dvs klädstil, kroppen, håret osv ni fattar. (Dock skulle jag tycka vara jobbigt ha en kille som står framför spegeln mer än mig själv!) Killar som är lagom tränade, som tar hand om sig själva och lever ett hälsosamt liv. Magrutor är inte helt fel, och tatueringar är ett stooort +.

Som person, måste han vara omtänksam. Han måste bry sigom mig, lyssna på mig och vilja vara med mig. Han ska vara som en bästa vän för mig, vi måste kunna ha kul och kunna prata med varandra om allt, utan att det ska uppstå konflikter och tjaffs. Humor är viktigt! Han ska kunna få mig att skratta, finns inget mer attraktivt än en kille med bra humor. Han ska inte vara svartsjuk, eller lite svartsjuka hör väl till, men inte överdrivet. Det är så onödigt och riktigt jobbigt.
Ingen som säger till en vad man får och inte får göra. Är du min pojkvän eller min pappa? Man ska själv kunna förstå vart gränsen går när man är i ett förhållande. Man ska kunna kompromissa.
Han ska vara en riktig man! Han ska ta hand om mig, överraska mig, vara romantisk. Han ska helt enkelt vara min andra halva och jag hans. Han ska älska mig för den jag är, och inte försöka ändra på mig. Han ska förstå, lita och kunna förlita sig på mig. Vi ska komplitera varandra. Han ska vara min ying och jag hans yang.






Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du.. jag finns i göteborg underbar! ;) haha

2011-06-14 @ 19:06:15
Postat av: ella

Så fint

2011-06-14 @ 20:12:14
Postat av: Anonym

är du BI? bisexuell alltså

2011-06-15 @ 00:14:47
Postat av: Ilias

svårt att hitta den rätta eller hur?

2011-09-25 @ 23:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0