What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course


De finns många vackra kvinnor, bla så tänker jag på min mormor.. Hon har alltid varit så vacker tycker jag. Jag älskar de klassiska. Det är så vackert. Spetsklänningar, fodral, höga klackar, vackra väskor, pälsar, snygga ben, putiga läppar, läppstift, läppglans, fina kurvor, och en doft av chanel no.5…

Jag kan studera kvinnor mer än killar, Bara för jag tycker de så kul inspireras av andra och kvinnor är bland de vackraste som finns. Ser jag någon som har något fint så brukar jag säga det, varför inte?

Konstigt nog så är det äldre klassiska kvinnor som jag influeras av, som: Marilyn Monroe. En ytterst vacker kvinna!

Marilyn Monroe anses vara en av de vackraste kvinnorna genom tiderna och tydligen var hon relativt affärskunning också. Hon skapade en bild av en dum sexig blondin persona men i verkliga livet var hon faktiskt ganska reserverad och intelligent.
Vad jag vet om
hennes liv, hade hon en svår barndom och kämpade för att göra en framgångsrik karriär för sig själv innan att nå berömmelse och framgång.

Hon var sågs vara som en sexsymbol och kunde ha gjort en massa pengar genom att göra det, men hon deltog i klasser och arbetade hårt för att bli tagen på allvar som skådespelare på kvalitet.

Det är en ganska inspirerande berättelse, trots att hennes liv var inte alltid lyckligt.


Gwen Stefani - Marilyn Monroe inspirerad bild. Så vacker!
Luisa Beccaria klänning. 
                                                                  

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

tackis :)

2011-06-14 @ 18:43:33
Postat av: ilias

Srev ett arbete om Marilyn på universitet!

riktigt intressan kvinna var hon!

2011-09-25 @ 23:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0