Saker jag inte förstår


För ärlig talat, life doesn't make sense sometimes.


1.
Varför män har bröstvårtor. De har inte laktat! De ammar inte. De bär inte barn. Varför finns det?
2. Fett vegetarianer. Allvarligt. Hur är detta möjligt? Grönsaker har inte kolesterol eller transfetter. Det är inte hög kalori innehåll. Om inte din kost är bara socker, jag förstår verkligen inte det.
3. Hur man viker lakan. Du vet, jag försöker vara prydig. Jag gillar att lägga saker, för om inte, finns det bara en stor boll av skit i min garderob. Men lakan ... Hur lägger man dem?
4. Om Gud är skaparen av allt skulle han inte behöver en kön - han skulle bli könlös, Gud behöver inte reproducera, så varför är han kallad för vår Fader?
5. När Hundfoder säger att ny och bättre smak .. vem har testat den?
6. Island är grönt, men Grönland har massor av is?

Just saying


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah kul o läsa :D

2011-06-17 @ 16:33:29
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: Denise

Gud, älskar din blogg! Sluta icke :)

Puss Kram

2011-06-17 @ 19:04:10
Postat av: Anonym

haha nr 5:an ;)

2011-06-18 @ 09:55:10
Postat av: ilias

förlåt är lite av en Webster.



1. Killar o tjejer har bröstvårtor.. killarnas har ingen funktion som du säger.. men bröstvårtorna skapas när man är ett embryo och det är inte "bestämt" om man ska bli kille lr tjej i magen.. Det är när vi får X kromosomet och testosteron utvecklingen av bröstvårtan stannar...



2011-09-25 @ 23:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0