you capture my attention


Mina åsikter..

~ Hash och alla andra droger är äckliga, men jag tror inte att de gör en människa till en dålig person. Jag har massor av vänner som röker och även om jag inte gillar det, är det deras val och jag älskar dem fortfarande till döds. ~ Min generation är fucked up. Inte alla av det .. men en rejäl majoritet tycker jag.

~ Bara för att du är smal, betyder inte att du är vacker och bara för att du är större, betyder inte att du inte är.

~ Musik och skratt är de bästa läkemedlen.

~ Kärlek har ingen avstånd.

~ Smsa under körning är ett av de dummaste och mest själviska saker en människa kan göra. Inte bara är de människor som gör detta riskerar sina liv, men de är att riskera livet för alla andra förare omkring dem.

~ Bögar, BI: s, transexuella, lesbiska, hermafroditer, och alla andra kön eller icke-könsspecifika "märkt" person förtjänar exakt samma rättigheter, behandlingar och respekt som skulle ges till en straight person.

~ Du behöver inte "känna" någon face 2 face för att känna dem.

~ Att växa upp är skrämmande.

~ Ord kan såra mer än handling.

~ Orden "jag älskar dig" och "Jag hatar dig" är den starkaste ord någon kan använda.

~ Mobbare är fega själva.

~ Dans är den roligaste formen av motion.

~ Vänner och familj är det viktigaste en människa kan ha.

~ Det är okej att vara ett litet barn i hjärtat, även efter att du har vuxit upp.

~ Om du inte kan älska dig själv, hur kan någon annan älskar dig?

~ Förtroende är vad som gör en person sexig, inte större kroppsdelar, små midjor eller stygg beteende.

~ Det är någon där ute för alla.

~ Bara för att du bråkar med någon, betyder det inte att man inte älskar varandra, och bara för att du inte slåss, betyder det inte att du gör.

~ Tatueringar och piercingar gör inte en person dålig, ful, fel eller något annat negativt. Det gör dem olika och unika. Samma sak gäller för kläder och frisyr / färg.

~ Världen är en fantastisk plats, och resa är ett av de mest fantastiska saker en människa kan göra.


Världen är en duk och människor är den färg som livet skapas.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kloka tankar =)

2012-10-07 @ 01:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0